Ontwikkeling

Inrush ontwikkelt zich continu. Een aantal voorbeelden:

Inrush app

De Inrush-app ondersteunt de cursist met allerlei zaken: linkjes naar relevante websites, evalueren, inschrijven en instructiefilmpjes.

Internet polls

Soms willen wij snel feedback van de cursisten. Welke van de zes opties is het beste in deze situatie? Wat moet je allemaal doen als je spanningsloosheid moet aantonen? Wie heeft de juiste aanwijzing voor deze werkzaamheden? Etc.

Online polls vormen een makkelijke, leuke en interactieve feedback. Op elk gewenst moment kan het worden toegepast in de theorielessen. Ook worden de antwoorden direct op het smartboard vertoond. Hierdoor ontstaat ook leuke onderlinge dynamiek en discussie.

Het enige dat de cursist nodig heeft is zijn of haar mobiele telefoon.

E-learning

Inrush biedt haar cursisten de mogelijk tot e-learning. Vooral voor technisch personeel is dit een uitkomst. Op een interactieve manier wordt de theoriestof eigen gemaakt. Ook in het geval van een verlopen basiscertificaat biedt e-learning ondersteuning. Vaak hoeft dan niet meer de hele basisopleiding opnieuw te worden gedaan, maar volstaat e-learning om de basistoets opnieuw te halen (zie ook Stipel basis en PCE).

Smart- of digiboards

Inrush maakt gebruik van deze borden in de theorieleslokalen. Dit draagt bij aan onze vernieuwende vorm van lesgeven.

Online vragenuur

Wij bieden onze cursisten ook deze vorm van ondersteuning aan. Vanzelfsprekend blijven de standaardopleidingen het belangrijkst, omdat juist de interactie tussen docent en cursist, alsmede de praktijkopdrachten de boventoon voeren. Maar de theorie is soms taai. Daarom geven we de cursisten, behalve van de e-learning faciliteit, ook de gelegenheid tot het stellen van vragen via skype op gezette tijden.

CPD: Continuous Professional Development

Inrush wil niet alleen haar cursisten de beste opleiding geven, maar we willen ook dat onze docenten zich continu ontwikkelen. Dat komt de cursist weer ten goede. Dat gebeurt door onze docenten bij te scholen, en door audits en feedback van docenten onderling tijdens opleidingsmomenten te organiseren. Hierdoor ontstaat kruisbestuiving, waarbij docenten van elkaar leren en kunnen dat weer toepassen in hun eigen opleidingen. Ook kunnen ze elkaar onderling wijzen op persoonlijk zaken die voor verbetering vatbaar zijn, altijd door positieve feedback.

We helpen je op weg

Opleidingen

Blijf up-to-date!